V novém








O víkendu jsem dostala ten nejlepší dárek k narozeninám. Nastěhovali jsme se do dvou nových ložnic. Poslední dobou jsem nepřemýšlela o ničem jiném než o nábytku, uspořádání pokojů, co kam apod. Místnosti jsou totiž vrchní přístavba starého domku a tím jsou jejich možnosti poměrně dost omezené. Rohy místnosti například nejsou pravoúhlé, taky jsou tu komíny, kastlíky po trubky a rekuperaci a navíc poměrně malá rozloha a zkosené stropy. Takže vstupní veličiny nic moc. Navíc jsme si předsevzali využít co nejvíc z původního nábytku, do nového na míru jsme investovat nechtěli. Ale začali jsem dobře - podařilo se nám udělat úplně skvělý dřevěný podlahy a stěny jsme nechali bílý. Každá jiná barva by se s podlahou i naším vintage nábytkem bila. Pak jsem dotáhli z garáže naše nejvzácnější kousky (aby ale nedošlo k omylu - nejde o žádný drahý starožitnosti, když jsme se před pěti lety potřebovali zbavit nějakých věcí z půdy, přijel starožitník, něco vzal, ale po stoleté posteli, skříni a peřiňáku ani okem nemrkl, jejich stav je pro nás úplně ok, možná dostanou novou vrstvu laku, vzácný je  především fakt, že k našemu domu patří od jeho začátků). Zbytek věcí (hlavně do naší ložnice) jsme dokoupili v ikey.

Děti po první noci hlásili, že se jim v pokojíčku líbí. Já hlásím, že mě v ložnici taky. Většímu soukromí zdar! :)


2 komentáře: